சம்மதம் இல்லாமல் ‘புன்னகை மன்னன்’ படத்தில் முத்தம் கொடுத்த கமல் – ட்விட்டரில் கண்டனம்

‘புன்னகை மன்னன்’ திட்டமிடாத முத்தத்தைப் பற்றி நடிகை ரேகா வெளிப்படுத்துகிறார். புகழ்பெற்ற இயக்குனர் கே.பாலசந்தர் மற்றும் யுனிவர்சல் நடிகர் கமல்ஹாசன் நடித்த புன்னகை மன்னன் முத்த காட்சியை கண்டித்து ட்விட்டரில் கடுமையாக விமர்சனம் எழுந்துள்ளது. ஒரு நேர்காணலில், ரேகா 1986 திரைப்படத்தில் கமல்ஹாசனின் கதாநாயகியாக இருந்தபோது தனது கடந்த கால நாட்களைப் பற்றி பேசிக் கொண்டிருந்தார்.

புன்னகை மன்னன் படத்தில் இருக்கும் முத்த காட்சி கமல்ஹாசனும் மற்றும் பாலச்சந்தரும் என்னுடைய சம்மதத்தை பெறாமல் அந்த முத்த காட்சி படமாக்கினார்கள்.

அந்த காட்சியில் கமல் ரேகா தற்கொலைக்கு வருவதற்கு சற்று முன்பு கமல்ஹாசன் ரேகாவை முத்தமிட வேண்டிய ஒரு காட்சி இருந்தது. ரேகாவிடம் பாலச்சந்தர் தனது சம்மதத்தை கேட்காமல் லிப் லாக் திட்டமிட்டதாக கூறினார். படப்பிடிப்புக்கு முன்பு முத்தக் காட்சி குறித்து பாலச்சந்தர் அவளிடம் சொல்லவில்லை, அவளிடம் கூறப்பட்டபோது, தயங்கிய ரேகா, அது சரியா என்று கேட்டார்.

அதற்கு பதிலளித்த பாலச்சந்தர், இது சாதாரணமானது என்று ரேகாவிடம் கூறினார். “அதில் எந்தவிதமான மோசமான தன்மையும் இல்லை, கதாபாத்திரங்கள் பகிர்ந்து கொள்ளும் அன்பையும் பிணைப்பையும் நாம் காட்ட வேண்டும்” என்று பாலச்சந்தர் கூறியிருந்தார்.

கடந்த காலத்தை அவர் மகிழ்ச்சியுடன் நினைவு கூர்ந்தாலும், பாலியல் துன்புறுத்தலுக்கான மற்றொரு வடிவம் என்று ட்விட்டரில் பலரும் இதை விமர்சித்து வருகிறார்கள். கமல்ஹாசன் மற்றும் புகழ்பெற்ற இயக்குனர் இருவரையும் அவரது சம்மதத்தை குறைவாக எடுத்துக் கொண்டதற்காக பலர் கேள்வி எழுப்பினர்.

முன்னதாக, இன்னொரு நேர்காணலிலும், ரேகா அந்தக் காட்சியின் படப்பிடிப்புக்கு முன்பு லிப் லாக் காட்சி பற்றி சொல்லப்படவில்லை என்று கூறினார். படப்பிடிப்பின் போது, கமல்ஹாசன் திடீரென்று என்னை பிடித்து உதட்டில் முத்தமிட்டார் என்றார். படப்பிடிப்பு முடிந்ததும், அது குறித்து ரேகா எதிர்ப்புத் தெரிவித்ததோடு, அந்தக் காட்சியை நீக்கச் சொன்னார். ஆனால் பாலசந்தர் அந்த காட்சியை வைத்திருந்தனர்.


206 thoughts on “சம்மதம் இல்லாமல் ‘புன்னகை மன்னன்’ படத்தில் முத்தம் கொடுத்த கமல் – ட்விட்டரில் கண்டனம்

  • November 24, 2023 at 8:59 am
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you aided me.

    Reply
  • Pingback: scooter rentals in las vegas

  • Pingback: max muay thai

  • Pingback: เว็บบอล Auto

  • Pingback: naza24

  • Pingback: ผลิตเสื้อผ้า

  • Pingback: Pork back fat

  • April 30, 2024 at 12:31 am
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

    Reply
  • April 30, 2024 at 1:20 am
    Permalink

    I believe that is among the so much vital info for me. And i’m satisfied studying your article.
    But should remark on some basic issues, The web site taste is ideal, the
    articles is actually nice : D. Just right job, cheers

    Reply
  • April 30, 2024 at 3:55 pm
    Permalink

    I think everything composed was actually very reasonable.
    However, what about this? suppose you were to create a awesome headline?

    I mean, I don’t want to tell you how to run your website, but what if you added a title that
    grabbed folk’s attention? I mean சம்மதம் இல்லாமல் 'புன்னகை மன்னன்' படத்தில் முத்தம்
    கொடுத்த கமல் – ட்விட்டரில் கண்டனம் – Newstamil.in is a little vanilla.
    You could look at Yahoo’s front page and see how they create news titles to get viewers
    to click. You might try adding a video or a picture or two
    to get people interested about what you’ve got
    to say. Just my opinion, it might bring your website a little bit more interesting.

    Reply
  • April 30, 2024 at 5:05 pm
    Permalink

    Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other blogs?

    I have a blog based upon on the same ideas you discuss and would love to have you share some stories/information.
    I know my visitors would appreciate your work.
    If you’re even remotely interested, feel free to send me an e mail.

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:11 pm
    Permalink

    I have been browsing online more than 3 hours today,
    yet I by no means found any interesting article like yours.
    It’s beautiful price enough for me. In my opinion, if all
    website owners and bloggers made excellent content material as you did,
    the web might be much more helpful than ever before.

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:12 pm
    Permalink

    Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the web the simplest thing to be aware
    of. I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that they just don’t know
    about. You managed to hit the nail upon the top as well as
    defined out the whole thing without having side-effects , people could
    take a signal. Will likely be back to get more.

    Thanks

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:20 pm
    Permalink

    I was wondering if you ever thought of changing the page layout
    of your website? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only
    having 1 or two images. Maybe you could space it out better?

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:23 pm
    Permalink

    Very good article. I will be facing many of these issues as well..

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:33 pm
    Permalink

    Hey! I could have sworn I’ve been to this blog before but after checking through some of the post I realized
    it’s new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be book-marking and checking
    back frequently!

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:40 pm
    Permalink

    Interesting blog! Is your theme custom made
    or did you download it from somewhere? A design like yours
    with a few simple adjustements would really make
    my blog shine. Please let me know where you got your theme.
    Thanks

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:45 pm
    Permalink

    Great blog here! Also your site loads up fast! What host are
    you using? Can I get your affiliate link
    to your host? I wish my website loaded up as fast as yours lol

    Reply
  • April 30, 2024 at 6:47 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I in finding It truly useful & it helped me out a lot.

    I’m hoping to present something back and aid others like you helped me.

    Reply
  • April 30, 2024 at 7:43 pm
    Permalink

    Wonderful work! This is the kind of information that are
    meant to be shared around the net. Shame on Google for no longer positioning this post higher!
    Come on over and talk over with my website . Thank you =)

    Reply
  • April 30, 2024 at 8:02 pm
    Permalink

    Die benötigten Transaktionskosten sind hierdurch zeitlich nicht konstant, sondern hängen von der Größe des Mempools und somit von der aktuellen Auslastung durch von anderen Teilnehmern eingestellten Transaktionen ab.

    Reply
  • April 30, 2024 at 8:11 pm
    Permalink

    Can I simply say what a comfort to uncover someone that actually knows what they are
    discussing over the internet. You actually know how to bring a problem to light and make it important.
    More and more people need to check this out and understand this side of the story.

    I was surprised that you aren’t more popular because you most certainly have the gift.

    Reply
  • April 30, 2024 at 10:13 pm
    Permalink

    Hey! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick
    shout out and say I genuinely enjoy reading through your blog posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same
    topics? Thanks for your time!

    Reply
  • April 30, 2024 at 10:16 pm
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we
    communicate?

    Reply
  • April 30, 2024 at 11:34 pm
    Permalink

    I want to to thank you for this fantastic read!! I absolutely
    enjoyed every little bit of it. I’ve got you book marked
    to check out new things you post…

    Reply
  • April 30, 2024 at 11:34 pm
    Permalink

    A motivating discussion is worth comment.
    I believe that you need to write more on this subject, it may not
    be a taboo matter but generally folks don’t talk about these subjects.
    To the next! All the best!!

    Reply
  • April 30, 2024 at 11:39 pm
    Permalink

    I enjoy what you guys are usually up too.
    This type of clever work and reporting! Keep up the terrific works
    guys I’ve incorporated you guys to my personal blogroll.

    Reply
  • April 30, 2024 at 11:50 pm
    Permalink

    Just wish to say your article is as astonishing. The clearness in your post
    is just cool and i can assume you are an expert
    on this subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the enjoyable
    work.

    Reply
  • May 1, 2024 at 12:00 am
    Permalink

    You could certainly see your enthusiasm in the article you write.
    The sector hopes for more passionate writers such as you who
    are not afraid to say how they believe. All the time go after your heart.

    Reply
  • May 1, 2024 at 12:02 am
    Permalink

    Howdy! This blog post could not be written any better!

    Looking through this post reminds me of my previous roommate!

    He always kept talking about this. I am going to forward this information to him.
    Pretty sure he’ll have a very good read. Many thanks for sharing!

    Reply
  • May 1, 2024 at 12:15 am
    Permalink

    Hi friends, its impressive article regarding teachingand entirely defined, keep it up all the
    time.

    Reply
  • May 1, 2024 at 12:27 am
    Permalink

    At this time it looks like BlogEngine is the
    top blogging platform out there right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

    Reply
  • May 1, 2024 at 1:41 am
    Permalink

    Currently it sounds like Expression Engine is the preferred blogging platform out there right now.
    (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

    Reply
  • May 1, 2024 at 2:18 am
    Permalink

    Way cool! Some very valid points! I appreciate
    you penning this post and also the rest of the website is also really good.

    Reply
  • May 1, 2024 at 2:24 am
    Permalink

    Thank you, I’ve recently been looking for information approximately this topic for a
    while and yours is the best I’ve found out till now. But,
    what in regards to the bottom line? Are you sure concerning
    the supply?

    Reply
  • May 1, 2024 at 6:23 am
    Permalink

    I blog frequently and I truly thank you for your information. The article has
    really peaked my interest. I will bookmark your
    site and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed as well.

    Reply
  • Pingback: legal psilocybin(magic mushrooms) Jefferson County Washington

  • May 1, 2024 at 9:06 am
    Permalink

    Good day! I simply wish to offer you a huge thumbs up for the excellent info
    you have here on this post. I’ll be returning
    to your web site for more soon.

    Reply
  • May 1, 2024 at 12:05 pm
    Permalink

    It’s an remarkable paragraph in favor of all the online
    visitors; they will take advantage from it I am sure.

    Reply
  • May 1, 2024 at 5:41 pm
    Permalink

    Howdy! I just want to offer you a big thumbs up for your
    excellent info you’ve got right here on this post.
    I’ll be coming back to your web site for more soon.

    Reply
  • May 1, 2024 at 9:57 pm
    Permalink

    Hi! I could have sworn I’ve been to this blog before but after
    browsing through some of the post I realized it’s new
    to me. Anyways, I’m definitely glad I found it and
    I’ll be bookmarking and checking back frequently!

    Reply
  • May 1, 2024 at 11:21 pm
    Permalink

    Great post. I was checking constantly this weblog and I’m
    impressed! Extremely helpful info particularly the last section 🙂 I maintain such information much.
    I was seeking this particular information for a long time.
    Thank you and good luck.

    Reply
  • May 2, 2024 at 12:46 am
    Permalink

    Quality posts is the secret to be a focus for the
    visitors to visit the web page, that’s what this
    web site is providing.

    Reply
  • May 2, 2024 at 1:04 am
    Permalink

    Ahaa, its good conversation about this article here
    at this web site, I have read all that, so at this time me also commenting
    at this place.

    Reply
  • May 2, 2024 at 1:46 am
    Permalink

    I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this web page is
    truly pleasant.

    Reply
  • May 2, 2024 at 2:09 am
    Permalink

    Hey there would you mind stating which blog platform you’re using?

    I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style
    seems different then most blogs and I’m looking for something unique.
    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

    Reply
  • May 2, 2024 at 2:14 am
    Permalink

    If you are going for most excellent contents like I do, just
    pay a visit this website all the time for the reason that
    it gives quality contents, thanks

    Reply
  • May 2, 2024 at 2:18 am
    Permalink

    Great post but I was wondering if you could write a litte more on this topic?
    I’d be very thankful if you could elaborate a little bit more.
    Thanks!

    Reply
  • May 2, 2024 at 5:36 am
    Permalink

    Thank you for another informative web site. Where else may just I get
    that type of information written in such a perfect approach?
    I’ve a undertaking that I’m just now working on, and I’ve
    been at the glance out for such information.

    Reply
  • May 2, 2024 at 8:12 am
    Permalink

    Hi, Neat post. There’s an issue along with your web site in internet
    explorer, might test this? IE still is the marketplace leader and a large component to people will leave out your magnificent writing due to this problem.

    Reply
  • May 2, 2024 at 11:56 am
    Permalink

    Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your
    website is excellent, as well as the content!

    Reply
  • May 2, 2024 at 12:52 pm
    Permalink

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is great, let
    alone the content!

    Reply
  • May 2, 2024 at 1:03 pm
    Permalink

    It’s the best time to make some plans for the future and it’s time
    to be happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you few
    interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read more things about it!

    Reply
  • May 2, 2024 at 1:57 pm
    Permalink

    Hurrah, that’s what I was looking for, what a material! present
    here at this web site, thanks admin of this site.

    Reply
  • May 2, 2024 at 2:33 pm
    Permalink

    This paragraph will help the internet users for creating
    new webpage or even a weblog from start to end.

    Reply
  • May 3, 2024 at 7:15 am
    Permalink

    Pretty! This has been a really wonderful article. Many thanks for supplying this information.

    Reply
  • May 3, 2024 at 10:25 am
    Permalink

    Hi Dear, are you really visiting this web site on a regular basis, if so then you will definitely get
    nice know-how.

    Reply
  • May 3, 2024 at 11:35 am
    Permalink

    Howdy, I do think your site may be having browser compatibility issues.
    When I take a look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it has some
    overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up!
    Besides that, excellent site!

    Reply
  • May 3, 2024 at 12:01 pm
    Permalink

    Hi there friends, good post and pleasant arguments commented at
    this place, I am truly enjoying by these.

    Reply
  • May 3, 2024 at 4:57 pm
    Permalink

    Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just
    wondering if you get a lot of spam comments? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me crazy so any support is very much appreciated.

    Reply
  • May 3, 2024 at 10:02 pm
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out much.
    I hope to offer something again and help others such as you helped me.

    Reply
  • May 3, 2024 at 10:50 pm
    Permalink

    I’m really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a nice blog like this one nowadays.

    Reply
  • May 4, 2024 at 2:37 am
    Permalink

    Hello! I know this is somewhat off topic but I was
    wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my
    comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?
    Thanks a lot!

    Reply
  • May 4, 2024 at 6:17 am
    Permalink

    I would like to thank you for the efforts you have put in penning this blog.
    I really hope to check out the same high-grade blog
    posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own blog now 😉

    Reply
  • May 4, 2024 at 11:25 am
    Permalink

    Admiring the time and energy you put into your website and
    detailed information you offer. It’s great to come across a blog every once in a while that isn’t the same outdated rehashed material.
    Excellent read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

    Reply
  • May 4, 2024 at 11:53 am
    Permalink

    Discovering your article made my day. It’s filled with knowledgeable content and witty commentary, which is a rarity
    these days. appreciate the time you’ve put into your posts.

    Your article is refreshingly unique. You offer a novel viewpoint that has sparked my interest.

    Looking forward to seeing what you publish next.
    I simply couldn’t resist to leave a comment. Your posts speak with me on a personal level.

    If you’re planning on offering a newsletter, sign me up!
    It would be a joy to have your insights sent
    right to my inbox.
    Your post resonated with me. It’s not every day you come across a blog that prompts you
    to think deeply. Eager to see more of your thoughts and encourage you
    to continue sharing.
    Your article felt like a breath of fresh air. With so much noise online, it’s fantastic to read content that’s as enriching and entertaining as yours.

    Keep it up

    This syntax provides a variety of options for creating a
    positive and encouraging blog comment that compliments the author’s work and expresses a desire to continue
    engaging with their content.

    Every once in a while, I discover a blog that grabs my interest with its depth of insight.
    Yours is without a doubt one of those rare gems.
    The way you weave your words is not just educational but also remarkably entertaining.
    I commend the dedication you show towards your craft and eagerly await your
    future posts.

    In the vast expanse of the online space, it’s refreshing to come
    across a writer who invests genuine passion into their work.
    Your posts don’t just offer valuable insights but also
    stimulate meaningful dialogue. You’ve gained a faithful follower from this point forward.

    Your blog has quickly risen to the top of
    my list for me, and I find myself visit it frequently for new
    content. Each post is like a masterclass in the subject matter, delivered with clarity and wit.
    Might you starting a subscription service or a regular newsletter?

    I would be delighted to get more of your wisdom directly to my inbox

    Your unique perspective to topics is not only refreshing, it’s
    immensely appreciated in the modern digital landscape.
    Your ability to dissect complex concepts and share them in a user-friendly way is an ability that should never be underestimated.
    I eagerly await your future publications and the discussions they’ll foster.

    Finding a blog that serves both a mental workout and a warm discussion. Your
    posts achieve that balance, providing a rich blend of knowledge and empathy.
    The audience you’re cultivating here is evidence to
    your impact and proficiency. I’m anxious to see where you’ll take us next and I’m all in for
    the ride.

    Upon spending numerous hours exploring the myriad corridors of
    the internet today, I feel compelled to express
    that your blog is like a lighthouse in a sea of information. Not once have I encountered such a trove of intriguing
    thoughts that resonate on a profound level.
    Your knack for elucidating complex subjects with grace and acuity is admirable.
    I’m enthusiastically waiting for your next publication, believing it will deepen my understanding even further.

    In the current digital era, where content saturation is the norm, your blog emerges as a pillar
    of originality. It’s a rarity to behold a corner of the web
    that is dedicated to fostering intellectual growth.
    Your eloquently written posts spark a yearning for understanding that many of us crave.
    Kindly inform me if there’s an option to subscribe for direct notifications,
    as I would hate to miss a single thought-provoking entry.

    Your online presence is the epitome of what
    engaged storytelling should be. Every post you create is brimming with priceless
    takeaways and deep insights that keep me thinking long after I’ve finished reading.

    Your voice is an invaluable contribution to the often noisy online
    world. Should you decide to an exclusive community, count me as an eager participant to join. Your work is meriting supporting.

    I am visiting to your blog frequently, drawn by the standard of discourse you provoke.
    It’s obvious that your blog is more than a platform for sharing
    ideas; it’s a hub for thinkers who seek substantive engagement.
    Your dedication toOf course!

    When I started perusing your blog, I realized it was something special.
    Your skill to delve into complex topics and demystify them for your readers is truly remarkable.
    Each article you release is a repository of insights, and I always
    find myself excited to read what you’ll explore next. Your commitment to quality is evident, and I hope that you’ll keep on sharing such precious insights.

    Your posts is a lighthouse in the sometimes turbulent seas of online content.
    Your comprehensive explorations into varied subjects are not only
    informative but also extremely absorbing. I appreciate the way you meld detailed study with relatable examples,
    crafting posts that are equally enlightening and entertaining.
    If there’s a method to sign up for updates your blog or
    join a mailing list, I would be delighted to be kept in the loop of your latest musings.

    As a blogger, I’m motivated by the passion you pour into each post.
    You have a talent for making even the most complex topics approachable and fascinating.
    The way you break down concepts and connect them to wider narratives is nothing short of artful.

    Please tell me if you have any webinars or e-books in the works, as I would love to be guided by your expertise.

    It’s rare to find a blog that resonates with both heart and mind.
    Your posts are written with a level of insight that addresses the core of the human experience.
    Each time I check your blog, I come away more informed
    and motivated. I’m keen to know whether you intend
    to

    When I started exploring your blog, I knew it was something
    special. Your skill to plunge into intricate topics and unravel them for your readers is truly remarkable.
    Each entry you publish is a treasure trove of information, and I constantly find
    myself eager to see what you’ll explore next. Your dedication to
    high-quality content is apparent, and I trust that you’ll
    keep on providing such precious content.

    Reply
  • May 4, 2024 at 1:48 pm
    Permalink

    wonderful points altogether, you simply won a new reader.
    What might you recommend in regards to your submit that you just made some days in the past?
    Any sure?

    Reply
  • May 5, 2024 at 2:18 am
    Permalink

    Good post but I was wondering if you could write
    a litte more on this subject? I’d be very thankful if you could elaborate a
    little bit further. Appreciate it!

    Reply
  • May 5, 2024 at 2:24 am
    Permalink

    I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice,
    keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back down the road.
    Many thanks

    Reply
  • May 5, 2024 at 5:59 am
    Permalink

    Simply want to say your article is as astonishing. The clarity in your post is
    just nice and i could assume you’re an expert on this subject.

    Fine with your permission allow me to grab your feed to keep updated
    with forthcoming post. Thanks a million and please continue the gratifying work.

    Reply
  • May 5, 2024 at 6:10 am
    Permalink

    Thanks for ones marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you are a
    great author. I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back
    someday. I want to encourage one to continue your great writing,
    have a nice morning!

    Reply
  • May 5, 2024 at 6:26 am
    Permalink

    I was suggested this website by my cousin. I am not sure whether this publish is written by
    him as no one else know such designated approximately my
    difficulty. You’re wonderful! Thank you!

    Reply
  • May 5, 2024 at 7:29 am
    Permalink

    Hello, I read your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep
    up the good work!

    Reply
  • May 5, 2024 at 11:22 am
    Permalink

    I really like it whenever people come together and share opinions.

    Great website, stick with it!

    Reply
  • May 5, 2024 at 11:09 pm
    Permalink

    Hello! Quick question that’s entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My web site looks weird when browsing from my apple iphone.
    I’m trying to find a template or plugin that might be able to fix this issue.
    If you have any suggestions, please share. Many thanks!

    Reply
  • May 6, 2024 at 12:01 am
    Permalink

    I absolutely love your blog and find many of your post’s to be just what I’m looking for.
    can you offer guest writers to write content for you personally?
    I wouldn’t mind producing a post or elaborating on most of the subjects
    you write related to here. Again, awesome web log!

    Reply
  • May 6, 2024 at 7:42 am
    Permalink

    Hi there, I think your blog could possibly be having browser compatibility problems.
    When I look at your website in Safari, it looks fine however when opening
    in Internet Explorer, it’s got some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up! Aside from that, wonderful site!

    Reply
  • May 6, 2024 at 8:34 am
    Permalink

    Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your web site is great, let
    alone the content!

    Reply
  • May 6, 2024 at 9:58 am
    Permalink

    This design is spectacular! You definitely know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Wonderful
    job. I really loved what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

    Reply
  • May 6, 2024 at 10:41 am
    Permalink

    This is a topic which is close to my heart… Take care!

    Where are your contact details though?

    Reply
  • May 6, 2024 at 11:21 am
    Permalink

    I love what you guys are usually up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the great works guys I’ve included you guys
    to blogroll.

    Reply
  • May 6, 2024 at 1:32 pm
    Permalink

    I do not even know how I ended up here, however I thought this publish used to be good.

    I don’t recognize who you’re but certainly you are going to a well-known blogger should you aren’t already.
    Cheers!

    Reply
  • May 6, 2024 at 2:13 pm
    Permalink

    Hello there, You have done a great job. I’ll certainly digg it and personally recommend
    to my friends. I am confident they’ll be benefited from
    this web site.

    Reply
  • May 6, 2024 at 2:30 pm
    Permalink

    We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your site offered us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

    Reply
  • May 6, 2024 at 3:48 pm
    Permalink

    I’ll immediately seize your rss feed as I can not find your e-mail subscription hyperlink
    or e-newsletter service. Do you’ve any? Kindly allow me realize in order that I may just subscribe.

    Thanks.

    Reply
  • May 6, 2024 at 6:23 pm
    Permalink

    If you desire to improve your knowledge simply keep
    visiting this site and be updated with the most up-to-date
    news posted here.

    Reply
  • May 6, 2024 at 6:48 pm
    Permalink

    I think this is among the most vital info for me.
    And i am glad reading your article. But wanna remark on few general
    things, The website style is great, the articles is really excellent : D.

    Good job, cheers

    Reply
  • May 6, 2024 at 10:27 pm
    Permalink

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you! However,
    how can we communicate?

    Reply
  • May 7, 2024 at 12:51 am
    Permalink

    Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and also the
    rest of the website is very good.

    Reply
  • May 7, 2024 at 1:56 am
    Permalink

    Fastidious replies in return of this issue with real arguments and telling all on the
    topic of that.

    Reply
  • May 7, 2024 at 11:32 am
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I’ll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful
    info. Thanks for the post. I will definitely comeback.

    Reply
  • May 7, 2024 at 4:21 pm
    Permalink

    I enjoy reading through an article that can make
    men and women think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Reply
  • May 7, 2024 at 6:14 pm
    Permalink

    My spouse and I stumbled over here by a different
    page and thought I might as well check things out. I like what I see so now i’m following you.
    Look forward to going over your web page again.

    Reply
  • May 7, 2024 at 7:12 pm
    Permalink

    Howdy are using WordPress for your site platform? I’m new
    to the blog world but I’m trying to get started and create my own.
    Do you need any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Reply
  • May 8, 2024 at 4:57 am
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was
    great. I don’t know who you are but certainly you are going to a famous blogger
    if you aren’t already 😉 Cheers!

    Reply
  • May 9, 2024 at 9:30 am
    Permalink

    What’s up everyone, it’s my first pay a visit at this website, and paragraph is in fact fruitful in favor of me, keep up posting such articles or reviews.

    Reply
  • May 9, 2024 at 9:57 am
    Permalink

    Spot on with this write-up, I actually believe this amazing
    site needs a great deal more attention. I’ll
    probably be back again to see more, thanks for the advice!

    Reply
  • May 9, 2024 at 4:28 pm
    Permalink

    That is really interesting, You are an overly skilled blogger.
    I’ve joined your feed and sit up for searching for
    more of your magnificent post. Additionally, I’ve shared your site in my social networks

    Reply
  • May 9, 2024 at 11:30 pm
    Permalink

    Hi, yup this post is genuinely fastidious and I have learned lot of
    things from it concerning blogging. thanks.

    Reply
  • May 10, 2024 at 1:55 am
    Permalink

    Your style is vеry unique comрared to othеr folks I’ve
    read stuff frоm. Thank you for posting wyen you’ve
    gott the оpportunity, Guess I wilⅼ just bookmark this page.

    Reply
  • May 10, 2024 at 2:48 am
    Permalink

    I do not know whether it’s just me or if perhaps everybody else experiencing problems with your site.

    It seems like some of the text within your content are running off
    the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well?

    This could be a issue with my web browser because I’ve
    had this happen before. Thank you

    Reply
  • May 10, 2024 at 6:02 am
    Permalink

    Hola! I’ve been reading your site for some time now and finally got the bravery to go ahead
    and give you a shout out from Kingwood Tx! Just wanted to mention keep
    up the fantastic job!

    Reply
  • May 11, 2024 at 11:11 am
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your web
    site and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your
    blog posts. Anyway I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

    Reply
  • May 11, 2024 at 2:53 pm
    Permalink

    Hi would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m going to start my own blog in the near future but I’m having
    a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems
    different then most blogs and I’m looking
    for something completely unique. P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!

    Reply
  • May 11, 2024 at 9:05 pm
    Permalink

    Hi there mates, its great piece of writing concerning cultureand fully defined, keep it up all the time.

    Reply
  • May 12, 2024 at 1:23 pm
    Permalink

    Its not my first time to visit this web page, i am browsing this
    web site dailly and take fastidious information from here daily.

    Reply
  • May 12, 2024 at 7:05 pm
    Permalink

    AdSense ads seem on different Web sites; Web site house owners let Google display adverts and Google pays that site proprietor a charge.
    Where do you stand and why? Why You Need to make use of the Best Dissertation Writing
    Service?

    Reply
  • May 12, 2024 at 9:49 pm
    Permalink

    Hi, its nice post on the topic of media print, we all be familiar with media is a impressive source of data.

    Reply
  • May 13, 2024 at 3:12 pm
    Permalink

    I blog frequently and I truly appreciate your content.

    Your article has truly peaked my interest. I’m going
    to bookmark your website and keep checking for new details about once a week.

    I opted in for your RSS feed as well.

    Reply
  • May 14, 2024 at 11:27 am
    Permalink

    When someone writes an piece of writing he/she keeps the image of a
    user in his/her mind that how a user can understand it.

    Therefore that’s why this paragraph is great. Thanks!

    Reply
  • May 15, 2024 at 10:34 am
    Permalink

    Excellent blog right here! Additionally your website lots up very fast!

    What host are you the usage of? Can I am getting
    your affiliate link to your host? I desire my site loaded up as fast as
    yours lol

    Reply
  • May 16, 2024 at 5:39 pm
    Permalink

    These are really enormous ideas in on the topic of blogging.

    You have touched some fastidious things here. Any way keep up wrinting.

    Reply
  • May 17, 2024 at 5:15 am
    Permalink

    It’s remarkable to visit this web site and reading the views of all colleagues regarding this piece of writing, while I am also eager of getting knowledge.

    Reply
  • May 17, 2024 at 1:10 pm
    Permalink

    Having read this I believed it was really informative.
    I appreciate you spending some time and effort to put this
    article together. I once again find myself spending way too much time both
    reading and posting comments. But so what, it was still
    worth it!

    Reply
  • May 18, 2024 at 6:38 pm
    Permalink

    Hello I am so delighted I found your blog page, I
    really found you by error, while I was browsing on Yahoo for something else, Regardless I am here now
    and would just like to say kudos for a incredible post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to browse it all at the
    minute but I have book-marked it and also included your
    RSS feeds, so when I have time I will be back to read much
    more, Please do keep up the fantastic jo.

    Reply
  • May 19, 2024 at 9:45 pm
    Permalink

    Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was
    curious about your situation; many of us have created some nice practices and we are
    looking to trade techniques with others, why not shoot me an email if interested.

    Reply
  • May 19, 2024 at 11:44 pm
    Permalink

    What’s up mates, how is all, and what you would like to say about this paragraph, in my view its really remarkable
    designed for me.

    Reply
  • May 20, 2024 at 6:23 pm
    Permalink

    Howdy! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a
    new initiative in a community in the same niche.

    Your blog provided us valuable information to work on. You have done a wonderful job!

    Reply
  • May 21, 2024 at 6:44 am
    Permalink

    I do consider all the ideas you have introduced in your post.
    They’re really convincing and will definitely work.
    Nonetheless, the posts are too brief for beginners. May you please
    extend them a little from subsequent time? Thank you for the
    post.

    Reply
  • May 21, 2024 at 12:07 pm
    Permalink

    It’s remarkable to visit this site and reading the views of all mates on the topic of this paragraph, while I am also eager of getting experience.

    Reply
  • May 22, 2024 at 1:50 am
    Permalink

    Asking questions are genuinely good thing if you are not understanding something entirely, but this
    paragraph provides fastidious understanding yet.

    Reply
  • May 22, 2024 at 5:07 am
    Permalink

    Its ⅼike yօu read my mind! You appear to know so much about tһis, like you wrote the book
    in it or something. I think that yoս could do with a few pics to drive the
    meѕsage home a little bit, but other thɑn that, this is magnificent blog.
    A fantastіⅽ read. I will certainly ƅe back.

    Feel free to visit my web Ƅlog: vitamin b12 rich food

    Reply
  • May 22, 2024 at 10:37 pm
    Permalink

    Hello, yup this article is actually fastidious and I
    have learned lot of things from it regarding blogging.
    thanks.

    Reply
  • May 23, 2024 at 1:08 am
    Permalink

    I always spent my half an hour to read this weblog’s content everyday along with a cup of coffee.

    Reply
  • May 24, 2024 at 6:20 am
    Permalink

    Very nice post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your weblog posts.

    After all I’ll be subscribing to your rss feed and I hope you write
    again very soon!

    Reply
  • May 24, 2024 at 7:17 pm
    Permalink

    Посетители портала могут узнать, где играть в бесплатные онлайн-слоты и игровые автоматы, изучив рейтинг онлайн-казино.

    Reply
  • May 25, 2024 at 5:08 pm
    Permalink

    I like it whenever people get together and share thoughts.
    Great website, continue the good work!

    Reply
  • May 25, 2024 at 6:15 pm
    Permalink

    Great delivery. Sound arguments. Keep up the
    good effort.

    Reply
  • May 26, 2024 at 10:05 am
    Permalink

    My relatives always say that I am killing my
    time here at net, however I know I am getting familiarity everyday by reading thes good articles.

    Reply
  • May 29, 2024 at 8:32 am
    Permalink

    When someone writes an paragraph he/she keeps the thought of a user in his/her mind that how a user can be aware of it.
    Therefore that’s why this article is outstdanding.
    Thanks!

    Reply
  • May 29, 2024 at 11:46 pm
    Permalink

    Avage AI: Transforme Sua Estratégia de Trading no Brasil

    Avage AI é uma aplicação de trading avançada, projetada especialmente para o mercado brasileiro Sign Up

    Reply